miercuri, 19 noiembrie 2008

Visul adultului

Dupa o analiza detaliata a situatziei, m`am hotarat sa ma retrag si sa preiau atributziile unui copil de 6 ani, cu toate drepturile si indatoririle pe care le`am avut candva, dar la care am renuntzat cu prea mare usurintza.
Vreau sa desenez cu creta colorata pe strada pe care locuiesc atunci cand trec oameni maturi si importantzi spre serviciu si sa nu`mi pese de stresul lor in lupta cu minutele si traficul care ii asteapta.
Vreau sa cred sincer ca bomboanele sunt mai bune decat banii pentru ca le potzi manca.
Vreau sa ma intorc in trecut, la vremurile cand viatza era simpla.Atunci cand tot ce stiam se rezuma la 7 culori, 5 poezii, 9 cifre si vocea mamei care ma chema la masa cand nu`mi era foame.
Vreau inapoi, atunci cand nu`mi pasa de cat de putzine lucruri stiam, pentru ca nici nu stiam cat de putzine stiam.
Vreau sa cred, ca odinioara, ca totul pe lumea asta este fie gratuit, fie se poate cumpara cu pretzul unei inghetzate la pahar.
M-am maturizat prea mult si nici nu mai stiu cand m`am trezit deodata mare. A fost cu sigurantza un abuz si imi cer iertare.
Ce s`a intamplat cu timpul cand aveam impresia ca moartea este un concept de poveste, ca doar imparatzii batrani mor ca sa faca loc pe tron printzilor tineri, casatoritzi cu printzese castigate in urma ultimei zmeiade?
Vreau desene animate si pe mama citindu`mi povesti.
Ce bine era cand credeam in naivitatea mea, ca toata lumea din jur este fericita deoarece eu eram fericita.
Promit solemn ca, imediat ce o sa`mi reiau atributziile de copil o sa`mi petrec dupa amiezile catzarandu`ma in copaci.
Va asigur ca nu o sa mai fiu pusa in incurcatura atunci cand o sa fiu intrebata: "Ce o sa te faci cand o sa cresti mare?", deoarece acum stiu: vreau sa fiu COPIL.
Demisionez din functzia de om mare. Vreau sa cred in sinceritatea zambetelor, nobletzea vorbelor, o lume a cuvantului dat si respectat, a dreptatzii si a pacii, a viselor implinite, a imaginatziei innobilate, a ingerilor buni si a omului dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu.
Vreau sa am iarasi 6 ani si jumatate. Fitzi voi mari si importantzi si ocupatzi si ingrijoratzi. Eu vreau sa cresc mic...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Viata lipsita de responsabilitati .... cine nu ar vrea .... liber de sub orice constrangere a vietii responsabila .... prea fain